12e bilden: En bild på din vardag.


Här tillbringar vi mestadelen av dagarna, så jag tyckte det var passande att ta en bild där. ;)
Just nu tittar jag på solsidan & Hampus har krigsdäckat, haha, sånt liv han förde så.


emma

hahah, jaadu jag är ALLTID sugen på choklad! jädrans chokladabstinens...haha ;D

grymt söt pojk förresten! hihi

2011-02-06 | 21:13:43 | http://empuuss.blogg.se/
EMMI - modeblogg

- aww tack iaf :D <3

2011-02-06 | 23:04:10 | http://fashiontwisted.blogg.se/

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0