bild 8,9 & 10

8e bilden: En person som du saknar.

Älskling. ♥

 

9e bilden: Någon i din släkt.
orkar inte fråga om jag får lägga ut en bild så ni får se en bild på en sötnos istället(favorit i repris);
10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.

Hehe, finaste Nathalie :)


Nathalie Reit

naaw va go du är :)

du är också super snäll finaste sandra! :)<3

2011-02-06 | 23:13:42 |
sofie

Jag är faktiskt i din släkt fast de kanske du inte kommer ihag ;)

2011-02-07 | 00:20:12 |

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0