Buzzador

Ni har väll hört om att man kan bli buzzador?
Man får prova olika produkter helt gratis.
Man ska berätta vad man tyckte om dom & tipsa sina vänner, jätteenkelt & roligt!
Just nu söker dom efter nya buzzadorer.
speciellt söker dom efter
  • Gravida
  • ...och/eller föräldrar med småbarn födda 1 februari 2009 eller senare
Självklart kan ni som inte är gravida eller har barn födda senare än 1/2-09 också gå med.
Jag är själv buzzador & nu håller jag på att prova salvan bephanten! :)

Gå med nu helt gratis!
Sidan hittar ni här.


prinsessanadia

Jag har varit anmäld där i snart ett år utan att få vara med och prova något :( Tror jag har fått några st inbjudningar, men sedan inte blivit utvald. Känns ju lite tråkigt. Hoppas att andra har mer lycka än mig med det där :)

2011-02-05 | 14:04:05 | http://www.prinsessanadia.se
IDA

Tack så mycket, gud vad snällt sagt! :)

2011-02-05 | 16:58:06 | http://idrus.blogg.se/

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0