Hampus

Hampus är så söt , han har börjat gå nu när man håller i honom & han ler så fort han får göra det , han ser så stolt ut gobiten. ♥
Jag ställer han på golvet och håller han i händerna så tar han flera steg till mig & skrattar, sen ställer jag tillbaka han så gör han samma sak igen.
Förut har han bara stått & försökt hoppa, fast nu kan han det också :)
Just ja, igår rullade han från mage till rygg, han har gjort det förut när han var mindre, men det var ju för han var liten & det krävdes bara ett ryck så rullade han, men nu är han stor & det behövs mer ansträngning.
Först gjorde han det hemma hos Lizze, men armen kom ivägen så han hamnade jättekonstigt men sen gjorde han det hemma också.
Min stora kille. ♥

Melissa - Vincents Mamma&Gravid

hur gammal är han nu?

gu så mysig den där björn dressen såg ut så sött med fossingar =)

2011-02-04 | 07:26:21 | http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0