Har haft fullt upp

Det har inte varit någon bra uppdatering på bloggen alls senaste dagarna men jag har verkligen haft fullt upp.
Tänkte skriva lite tidigare idag när jag kom hem men det hände en sak här hemma som gjorde att all ork & lust försvann,
så jobbigt när man inte kan fly längre.

Well well, för att komma på andra tankar & kunna slappna av & sova ska jag roa er med att skriva om vad jag har gjort dom senaste dagarna, kul va?
I tisdags skulle jag som sagt till bup men jag råkade somna (!) så jag missade det, synd eftersom att jag hade sett framemot det.
Men både jag & Hampus var helt slut så det var behövlig sömn.
Istället så åkte vi in till stan senare & träffade finaste Anna och hennes lilla söta Nellie, vi kollade runt lite & jag köpte en jättesöt mössa till Hampus som jag spanat in hos en annan bloggare på åhléns.
Så nöjd!
Sen mötte vi Joss & vi åkte hem till Valbo.
Vi gick och solade & jossan passade bebisarna, himla skönt var det.
Jag kunde ju inte sola mycket alls förra året eftersom att jag var gravid så jag har varit världens blekaste, det är jag fortfarande men det går framåt!
Sen gick vi till köpis & köpte hårfärg & en en mysdress till Hampus & Nellie som var lika, jag köpte en blå & Anna en rosa, så söt dom kommer vara i dom tillsammans :)
Efter det så gick vi hem till mig och färgade mitt & Jossans hår.
Jag blev supernöjd! Bild får ni senare!
Joss hår blev misslyckat iaf...
Kunde inte hålla mig för skratt ;)

Igår var jag & Anna till mor & barngruppen för första gången det här året & första gången sen Nellie kom.
Det var flera som hade börjat nu & några som hade slutat, men roligt var det i alla fall :)
Sen på kvällen åkte jag & Hampus som sagt till Lizze & Dansade & idag har jag haft träningsvärk i hela kroppen men det var så värt det :thumpsup:
Hampus & jag sov hela förmddagen & sen gick vi till köpis & träffade Anna, Nellie & Annas mamma, vi gick runt lite & tittade till som skulle åka hem.
Senare på kvällen så ville joss att jag skulle komma & färga hennes hår eftersom att det blev rosa(!) sist, så jag & hampus var där en stund.
Nu ligger sötkillen & sover så sött, han är så perfekt.
Tänk att jag har fått turen att få vara hans mamma,
jag måste vara världens lyckligaste.

Några bilder jag tagit med mobilen;


På bussen in till mor & barn gruppen , tur att han tycker om att åka buss (för det mesta)



Mysdress till Hampus, storlek 68 så den är lite stor, men jag har ju planer på att vintern ska bli lång,
nu blev ni glad va?

coola mössan.


-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0