Ny blogg!

Nu har jag äntligen blivit klar med min nya blogg,
jag behövde en ny start.
Tråkigt dock att mina gamla inlägg inte är med där men jag kommer ha kvar den här bloggen så jag kan läsa & andra.
Jag har inte skrivit något inlägg på den nya bloggen än men det kommer upp inom kort (idag!).
Hoppas ni alla följer med mig dit & följer den nya bloggen :)
Fick några förslag på bloggnamn men tyvärr var dom upptagna,
så jag & min dåliga fantasi kom inte på något men då kom anna på det nya bloggnamnet & det lät bra,
mina namn så det fick duga, egentligen hade jag ju tänkt mig någonting med att jag har hampus och så, men aa, det blir bra såhär :)
Funderade ett tag på att börja blogga på en ny bloggsida men designen är så viktig för mig & jag gillar hur man ändrar den på blogg.se, jag älskar att hålla på med designer :)
I alla fall, här är nya bloggen:

http://sandraannaemilia.blogg.se

sara

Hej! Jag har startat en veckans blogg-tävling på min blogg, det skulle vara kul om du ville vara med.

2011-03-04 | 17:12:21 | http://sarahee.blogg.se/
Lotta, mamma till Lucas

Vilken fin blogg du har! Kanske vi kan ta följe?

Hoppas du får en underbar lördag i solen! =)

2011-03-05 | 10:30:39 | http://sotnosenattol.blogg.se/

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0