Varit på bio!

Idag ska ni veta så har jag varit på bio med Anna, vi såg Love & other drugs, bra film! :)
Den hade lite av varje.
Det kändes jätte konstigt att vara utan Hampus & jag förstår varför jag inte är det så ofta,
jag har egentligen inget behov av att vara ifrån honom på egen hand eftersom att jag njuter av varje minut som jag får vara med honom men det är alltid roligt att träffa kompisar & gå på bio & så, det går ju inte när Hampus är med.
Fast nu efteråt känns det som jag har fått mer energi igen, så det kanske var bra för mig, att få ladda batterierna lite.

Jag kom i alla fall in till stan senare än jag hade tänkt så Anna hade redan köpt biljetterna så fick vi skynda oss till solariumet där vi solade & sen fick vi skynda oss tillbaka till bion.
Jag hade chips & läsk hemma så jag tänkte att då kunde jag ju lika gärna ta med det så kunde jag spara lite pengar, men väl inne i stan började jag ångra mig & blev grymt sugen på dom varma chipsen dom har på bion, så jag tänkte köpa sånna och anna popcorn men kön var en mil lång (okej, nu överdrev jag lite) så det hade vi inte tid med!
Så det slutade med att jag & Anna delade på det som jag hade med mig.
Man märkte vilka som hade kommit sent och stått i kön för dom missade nästan 1/4 av filmen! Eller aa, kanske inte riktigt så mycket men hela början i alla fall.
På bussen hem träffade jag en gammal kompis som jag inte träffat på år & dar, roligt :)
Väl hemma igen så möttes jag i alla fall av ett varmt välkomnande av en väldigt pratglad liten Hampus,
vi satt och myste i soffan & pratade på hans sätt en bra stund tills han helt plötsligt sa ifrån & skulle sova (kl.22), skönt att han har börjat somna tidigare nu, innan var det halv 12 men nu är det vid 10 :)


1 timme senare:
glömde bort att publicera, satt och pratade i telefonen med min älskling en stund.
Men nu ska jag sova, Hampus sover redan så sött,
åh, jag älskar att titta på han när han sover,
finns det något finare?
tror inte det.


-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0