Funderingar

Blev att jag fastnade vid datorn istället för att gå och lägga mig.
Sitter här & tänker.
Skolan börjar ju i augusti men Hampus får inte börja på dagis förrän i oktober så då kan jag ju inte börja.
Missar ju en massa om jag inte går i början.
Kanske ska börja året efter ?
Så kan jag vara hemma med Hampus mera.
Men jag vill ju gå i skolan & bli klar med utbildningen.
Fast jag har väll inte så mycket val, kan ju inte börja till hösten.
Men kanske ändå, i min vilda fantasi tar jag med Hampus till skolan, haha.
Hur skulle det gå egentligen?
Nej, det får bli att jag är hemma längre, Hampus kan ju inte direkt vara hemma ensam om dagarna ;)
Nu ska jag hoppa in i duschen & sen ska jag sussa.
Natti!

Anna-Mamma till Kevin

Ja visst är den söt! :) den är köpt på Åhlens! :)

2011-01-29 | 10:01:26 | http://annacondas.blogg.se/
Agnes

Hoppas det fixar sig så du kan få börja utbildning som alla andra :)

2011-01-29 | 16:50:10 | http://aggehh.blogg.se/
prinsessanadia

Borde du inte kunna studera de månaderna på distans? Funkar ju om det inte är något praktiskt arbete inblandat.

2011-01-30 | 02:41:05 | http://www.prinsessanadia.se
Mamma

Bättre att du är hemma med Hampus 1½ år, du har hela livet på dig att utbilda dig, njut med din pojk medans han är liten :)

Kram

2011-01-31 | 12:02:07 |
Lina!

Läste ditt inlägg längre bak ang att du kanske inte kan börja skolan till hösten pga dagis. har du kollat om du kan läsa de första månaderna på distans, alltså plugga hemma? prata med din syo för hon kan säkert hjälpa dig. annars kan du säkert läsa gymnasiet hemma.. jag gör det nu, alltså läser distans på gymnasial nivå fast jag jobbar dock under tiden, är 26 år. så du borde ju kunna det om du verkligen vill. jag tycker att det funkar jättebra! lycka till! kram

2011-02-04 | 23:22:46 |
Lina!

Just det, finns ju annars dagmamma, har för mig att barnen kan vara under året hos dom. värt att kolla upp ju! eller mormor, gammelmormor mfl..? som sagt, är ju bara ett par månader..

2011-02-04 | 23:25:45 |

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0