Galen jag blir

varning, det här är rätt privat!
Fick ju tillbaka mensen 18/11 & hade ont som mensvärk fast lite ondare 2 veckor innan, så antar att det var för att jag hade äl då, men i december så hade jag bara lite ont hela tiden, kändes som kroppen försökte få igång det men inte lyckades & jag fick aldrig någon mens, så nu den 3-4 så hade jag ont som jag hade i november igen, då jag skulle haft äl om jag hade fått mens i december, nu har jag mensvärk, det hade jag inte i november efteråt.
Blir galen! trodligtvis hade jag ägglossning iförrgår eller igår, men då har jag 2 saker som jag funderar på, varför ilar det i magen nu? & kan mensen verkligen hoppa över en månad bara sådär?
fattar ingenting.


Fanny

De säger ju att kroppen fortfarande utsändrar graviditetshormoner även efter att man fött. Kanske kan det vara hormoner som gör att det blir så här? Allstå jag är inte hundra men en gissning i alla fall. Mensen kan hoppa över en månad, en kompis började med p-piller och då gjorde de det, men kanske inte samma sak. Aja ...

2011-01-06 | 23:05:10 | http://bonnieee.blogg.se/

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0