Går & lägger mig nu

Hoppas på en bättre natt idag!
Tror han sover så dåligt pga tänderna som håller på att komma upp, nu är en bit av båda tänderna uppe så dom kommer nog upp den här veckan, så kanske han slipper ha ont & vi båda får sova hela nätterna igen!
Jossan kom hit idag & passade Hampus lite så jag fick sova, väldigt uppskattat!
Sen när jag hade sovit så tittade vi på film & sen begav vi oss till köpcentrumet & jag köpte ett par jeans för endast 50kr!
Jättefina är dom, älskar fynd :thumbup:
Hampus har fått lite presenter också, har ingen bild, tänkte ta men Hampus spydde ner grejerna så det blev inget av det :rolleyes:
Han har fått 2 bodies av jossan, en dregglis av nicole & en mysig dress av victoria, tackar :)
Nej, nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna så det blir sängen för mig!


Melissa - Vincents Mamma&Gravid

hur menar du med att se bakifrån på en mage? :O

2011-02-01 | 07:55:51 | http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0