Hemma

Fick tag på Anna så det blev att åka in till stan & gå med henne där i 2 & ½ timme ungefär :)
Blev så irriterad när jag skulle ta bussen in, först så var bussen sen, sen så var det massa kineser som hade tagit platsen där man ska stå med barnvagnarna så jag & en annan som också skulle med & hade barnvagn fick vänta på nästa tur!
Det var en buss med bara plats för 2 barnvagnar så den var liten, men ändå, aja.
Hade roligt i alla fall.
Tog några bilder men jag har inte lagt in dom så ni får se sen.

 

Idag högg det till i min mage, först 1 gång sen 1 gång till efter typ en kvart, sen nu efter har jag mer ont än innan, fast nu känns det som det sitter i blygdbenet och inte i magen. Blir inte klok på det här.



-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0