Nattblogg

Halloj!
Ja, jag är fortfarande vaken, varför kan man ju fråga sig & sanningen är den att jag egentligen inte vet.
Hampus somnade redan halv 11 (han brukar somna klockan halv 12-12).
Jag tror att jag behöver den här egentiden faktiskt, just nu, just idag.
Jag har så många funderingar, jag försöker att förstå mig själv, ibland överraskar jag mig själv med mina känslor & tankar, men det är ju jag , & jag kan inte göra något annat än att acceptera det, så jag försöker bara att förstå varför jag känner & tänker som jag gör ibland.
Jag är glad nu, fast det kanske inte riktigt låter som det.
Jag är glad & tankspridd, jag är avslappnad, för jag är nöjd, nöjd med livet.
Min fina älskling sa idag att han skulle få flytta, bara det att datumet inte riktigt är bestämt än, men det blir förmodligen någon gång i månadskiftet.
Jag är så otroligt lycklig för det!
Nu har det gått över 1 år & som jag har längtat efter det här, efter att få träffa honom när jag vill igen!
Lyckan är total.

Imorgon ska jag träffa Anna & hennes lilla Nellie, det ska bli trevligt, vi får se vad vi hittar på.
Nu är jag sugen på att äta något, men klockan är ju 20 över 1, då kan man väll inte äta?
Jag har gjort lite framsteg i mitt sockerberoende, har inte ätit onyttigt varje dag den här veckan i alla fall, hehe, det får bli mindre & mindre. Men min sjukdom hjälpte verkligen till, det enda jag fick i mig då var yoghurt, min kropp skrek efter kakor, chips & läsk (jag vet!) men min hals tyckte annorlunda, jag också, men suget är så enormt. Så himla jobbigt! Jag har haft såhär 1 gång förut men då lyckades jag bli av med det, det blev bara värre & värre & sen 1 månad i USA & +10kg så var jag tvungen att göra något åt det, men gjorde det verkligen inte på rätt sätt.
Nu väger jag 14kg mer än när jag blev gravid, men 16kg mindre än sista veckan av graviditeten, så det går framåt. Det är väll bara att fortsätta, är verkligen inte nöjd med min kropp som den är nu, med massa pluskilon & mina "fina" bristningar på det, & mitt hår ska vi inte tala om, hehe. Jag saknar mitt svarta hår men alla säger att jag inte ska färga det svart igen. Men jag trivs ju så!
Nu blev det ett långt inlägg med massa random innehåll, jag ska sluta skriva nu & gå & lägga mig.
Vi hörs imorgon!
kram,
sandra
Svart hår


Fanny

Du passar i svart hår :)

2011-01-10 | 07:14:21 |

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0