oj, ingen bloggning på hela dagen!

Var på BVC imorse, först vägde vi & mätte sen så fick han sprutorna, usch!
Det var så hemskt :(

 

Efter det så hann jag hem & då ringde min barnmorska som jag hade på MVC & skulle påminna mig om att jag hade en tid idag, & det hade jag ju glömt, hehe.
Så jag matade Hampus & sen var det bara att gå till bussen & åka dit.
Det var jätte mysigt att träffa barnmorskan + kuratorn igen,  hade verkligen världens bästa som tog hand om mig när jag var gravid.
Hon berättade att dom på förlossningen hade varit jätte nöjda över mig, eller alltså dom hade tyckt att jag hade klarat av allt jätte bra & så, alltid kul att höra ;)

 

Efter det så var jag med Lizze, Linnea & Jossan en liten stund i sätra, sen kom pappa och hämtade mig & då åkte vi förbi mormor & hemtade Hampus julklapp (hon hade tappat bort den på jul! ;)) tack mormor!
Sen gick jag med Lillebror min till köpis en snabbis som jag hade lovat.

 

Hampus har börjat bli gnällig nu på kvällen, det beror nog på sprutorna han fick.
Lär dra, skriver snart mer.


Aggehh

kan inte vara kul att se när någon sticker sin lilla son :( men måste göras :/

2011-01-11 | 21:15:21 | http://aggehh.blogg.se/

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0