Stackars hjärtat

Nu när jag äntligen känner mig pigg igen så är det Hampus tur att bli sjuk, stackarn.
Hans första riktiga förkylning.
Var tvungen att använda nässugen för första gången idag, jag fick ut en hel del men han tyckte inte alls om det!
Men han kunde andas mycket bättre efteråt.
Eftersom att han är sjuk så har han varit väldigt gnällig som ni kanske förstår så har inte haft så mycket tid över till bloggen.
Nu sover han i alla fall, får se hur länge det blir den här gången.
Skriver snart mera.


lotta Mamma till Elvira

Neej nässugen brukar inte vara en höjdare!

2011-01-08 | 23:09:30 | http://morsanlotta.blogg.se/
Anonym

vad är en nässug?? :) hoppas lilleman blir frisk snart!!

2011-01-09 | 00:31:50 |
prinsessanadia

SV: Roligt att du läser bloggen!



Självklart håller jag med dig om att alla 30+ inte är bra föräldrar enbart för att dom fyllt 30 år. Men när man är 30 så har man mer livserfarenhet än en 14-åring, och har antagligen en del andra prioriteringar än en 14-åring. Sen om jag har förstått allt rätt så väntade hon inte i en månad, utan hon trodde att man inte kunde bli gravid så snabbt efter man fött barn..

2011-01-09 | 01:01:26 | http://www.prinsessanadia.se

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0