Things will get better if you just hold my hand

Avsnittet av solsidan levde upp till mina förväntningar så nu är jag jätte glad! Längtar tills nästa avsnitt.
Jag har inte haft någon blogglust på ett tag men det börjar komma tillbaka.
Men det är lite jobbigt att jag inte kan skriva vad jag vill just nu, men det kommer.
Och då kommer jag älska att blogga igen.

 

Ikväll ska jag göra något som jag inte alls har lust med men som måste göras,.
Aja, nu håller lilleman på att vakna så vi hörs!

 

Skrutten igår♥


Linn-Lay リネンはレイアウト

sjukt söt! inget ord att beskriva aså :D

2011-01-17 | 16:34:35 | http://linn-lay.se
Caroline - Mamma till Jennifer

Kul, våra små har samma födelsedatum! :)


-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0