But ain't it true? It takes what it takes and sometimes we get too smart too late

Satt & funderade lite på bloggen, har redan börjat tröttna på designen, den är för mörk & för smal, det var en chansing när jag valde svartvitt, har alltid velat ha så, i alla fall provat & nu har jag haft det så men jag är mer färg!

 

Känns som allt jag gör här på bloggen nu förtiden är att klaga.
Men jag är så förvirrad just nu.
Önskar att någon bara kunde komma och säga till mig hur jag ska göra.
Jag vet att jag egentligen bara ska göra det som JAG tycker blir bäst, men tankarna blir ändå vad alla andra vill, hur dom ser på saken.
Jag är så rädd att jag ska tycka att pressen blir för stor & göra som andra säger åt mig att göra, & sen ångra mig efteråt.

 

Orkar inte tänka nått mer just nu, ska gå & pussa på det finaste jag har (försiktigt så han inte vaknar, hehe) & sen ska jag lägga mig ner bredvid honom & sova hela natten lång.


Fanny

Vad det än handlar om så borde du göra som du vill, ditt liv, ditt val liksom :) och ingen annan kan göra dina val åt dig för de har ingen aning om vad som är rätt för dig! :)

2011-01-14 | 07:13:29 |
carola

här var superfint...

Jag önskar också mer färg på min blogg, har svart och grått.

vilket litet underverk du har, Grattis..



kram och trevlig helg

2011-01-14 | 07:39:58 | http://mammacarola.blogg.se/
felicia- mamma till Julie

tack tack,

din son är väldigt söt han med! :)

2011-01-14 | 09:08:29 | http://chickmama.blogg.se/
Lilla H

Om du är trött på designen så strunta i det svartvita och kör på mera färg som du sa. Förändringar är alltid bra.

2011-01-14 | 14:22:44 | http://haleyborg.blogg.se/

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0