if this is what is like being your wife, I'd rather be your friend

hej hej!
Idag har Hampus åkt på sin första tågresa!
Jag, Lizze & Hampus åkte upp till älskling & hälsade på honom,
Så det har inte blivit någon bra uppdatering idag.
Vi tog 5 över 12 tåget dit, så vi var framme kvart över 1.
Vi gick & åt på en pizzeria, jag åt en barnpizza & lizze åt sallad (nyttig jag kände mig då!), jag kan lova att Hampus hatade pizzerian, han grät & grät under nästan hela tiden vi var där så blev han helt tyst så fort vi gick.
Men jag ska inte säga att jag är förvånad för han brukar bli så ledsen varje gång jag ska äta, busungen.
Vi gjorde inte så mycket hemma hos Richard, satt & prata, lyssna på musik & hade det trevligt :)
klockan 19:40 gick tåget hem men det var inställt så vi var tvungna att vänta på en ersättningbuss & där fanns det knappt någon plats alls för barnvagnen, var tvungen att ställa den så den blockade både toaletten & utgången.
Vi kom fram ungefär 40min efter planerat, lite irriterande men resan hem var i alla fall gratis & hem kom vi.
Började skriva inlägget för någon timme sen men sen så skulle Hampus ha mat & sen var det ju hockey! sverige-usa så det var jag ju tvungen att se. Juniorhockey är mycket roligare att titta på än det vanliga, det är mera fart!
Tyvärr så vann ju usa, himla synd.
Dommaren var jätte knäpp & gav sverige en massa utvisningar för ingenting, det var då när det var powerplay som usa kviterade till 1-1. Undra om sverige hade vunnit annars.
Oj, nu blev det massor med hockeyprat här, men jag älskar hockey.
Just ja, jag hade tagit med kameran men den glömde jag ta upp ur skötväskan så den låg där hela tiden, jag som hade planerat att ta massor med kort.
Fick i alla fall några på tåget! Det var efter det som kameran glömdes bort.
Bjuder på 2 ;

 

ser ut som lizze håller på att tappa Hampus på denna bilden, men icke.

 

Hampus när han håller på att vakna :)

 

just ja,
Hampus somnade redan halv 12 idag så nu är det som vanligt igen! Allt blev ju fel på nyår när vi var borta så länge.

 

Angående om det på fredag.
Nu är det bestämt men får ändå inte veta förrän på fredag, jag är så himla spänd & nervös!
Jag hoppas !
Tack för att ni håller tummarna!

 

Kramar,
//Sandra Sjökvist



-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0