You know you are the one

Hej hej!
Har varit med massor med folk idag :)
först var jag med Lizze, natta & jossan.
Vi satt mest & pratade sen spelade vi med andra ord lite & sen åt vi pizza.
Efter ett tag kom Anna & hon hade med sig lilla Nellie, hon har blivit så stor!
Hon log åt mig & jag smälte totalt ;)
Senare på kvällen så kom Amanda, klara, marilyn, virginia & Narcisse hit.
Min storasyster hade bakat en jättegod chokladkaka med geisha & den var hur god som helst.
Tror jag ska gå & ta mig en till bit ;)
Orkar inte bry mig om att det är onyttigt just nu.
Känner att jag inte orkar bry mig om vikten & jag vet inte om det är en positiv eller negativ sak.
Förmodligen negativ.
Men jaja, nu är Hampus lite ledsen tänkte bara skriva lite snabbt.
Hörs!

Anonym

fin header :D

2011-01-28 | 22:09:24 | http://amandanylanderr.blogg.se/

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0