Svar på fråga :)

Nyfiken om Vem är jag?:
Har också en liten hemma :)
Vilken storlek har hampus på kläder nu? vad hade han när han föddes och vid vilka åldrar bytte han ? :D

 

Svar:
Alla kläder är ju olika stora. Han har t.x. en body i storlek 50 (!) som han fortfarande kan ha, & nån body i storlek 68 har han växt ur.
När han föddes hade han 44-50, sen gick det över till 50 efter en vecka & det hade han tills han fyllde 1 månad, då kunde han ha 56 också.
Sen när han blev 2 månader ungefär så började han med 56-62 helt & nu när han snart är 3 månader har han 62-68 i bodystorlek & 56-62 i byxor  :)


Emelie Eliasson . ♥

Så söt han är! :)

2011-01-04 | 15:57:52 | http://iamthegirlyoulike.blogg.se/
Melissa - Vincents Mamma&Gravid

mysig blogg :)

får man fråga om de va planerat att bli gravid?

2011-01-04 | 16:18:32 | http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Anonym

SV: Tack, jo jag hoppas verkligen att jag kommer lyckas med att vara rökfri, de känns så iaf =)

2011-01-04 | 16:53:22 |
Mammabea

SV: Tack, jo jag hoppas verkligen att jag kommer lyckas med att vara rökfri, de känns så iaf =)

2011-01-04 | 16:53:31 | http://mammabea.se

-Stå för din åsikt!
-kommentaren loggas med din ip-adress.
-Jag accepterar inte reklam.
-Olaga hot och/eller förtal kommer att anmälas.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här & gör mig glad &hearts:



Trackback



Hej & välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, född en kall vinterkväll -94. knappt 2 månader efter att jag fyllt 15 år fick jag veta att jag var gravid. Jag & min pojkvän bestämde oss för att behålla & det var det bästa valet någonsin. Hampus tittade ut den 11/10-10, 3 veckor före bf. Han vägde 3084g, var 50cm lång & helt perfekt! Här i min blogg får ni läsa om bl.a. min vardag som tonåring & mamma. Hoppas ni stannar!
Kontakt:[email protected]


RSS 2.0